mariafoto

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Maria Selberg - 10 januari 2011 12:21

Nystartad och känner sig som ett riktigt blåbär här. Men med tiden så kommer nog det också att ordna sig, får man ju hoppas.

Har min sista lediga dag i dag. Så fruktansvärt fort 11 dagar i ledighet går, man hinner inte med alls. 

I helgen var jag och gubben på bröllop i Norsjö. Väldigt vackert var det och väldigt kul hade vi. Känner mig lite orolig för att få upp både mig själv och barnen i morgonbitti. Dygnet har blivit lite rubbat åt fel håll. 


Ska försöka ta mig ut på en liten promenad i dag, får se om kameran får följa med eller om jag tar med stavarna istället, har inte bestämt mig riktigt än. Men vädret är ju iallafall inte så kallt för en gångs skull, så det talar för kameran, man slipper ju frysa om händerna då. 


kramar på er  

Av Maria Selberg - 10 januari 2011 11:32

                                                                                                                             

  
Av Maria Selberg - 10 januari 2011 10:24

                                                                          

Av Maria Selberg - 10 januari 2011 08:12

Fredrik och maria hade just gift sig, men hade inte råd med en ordentlig smekmånad, så de åkte hem till Fredriks föräldrar för den första natten tillsammans. På morgonen kom Sebastian, Fredriks lillebror, ner till köket där deras mamma stod och lagade frukost. På väg ut genom dörren för att gå till skolan frågade han om Fredrik och maria var uppe än? - Nej, svarade mamman - Vet du vad jag tror, frågade Sebastian? Mamman svarade reptilsnabbt: - Jag är inte intresserad av att veta vad du tror. Iväg till skolan nu! Sebastian kom sedan hem för att äta lunch och frågade på nytt: - Är Fredrik och maria uppe än? - Nej, svarade mamman - Vet du vad jag tror, frågade Sebastian? - Det spelar ingen roll vad du tror, sa mamman. Ät och stick iväg till skolan nu! Efter skolan frågade Sebastian ännu en gång: - Mamma, är Fredrik och maria uppe än? - Nej, svarade mamman. - Vet du vad jag tror, frågade Sebastian? Mamman, som nu började bli ganska irriterad, svarade: - Ja, men ok. Berätta då för mig vad det är du tror. - Jo, sent i går kväll kom Fredrik in till mig för att hämta vaselinet och jag tror jag gav honom mitt modellim.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

fotogalleri

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards