mariafoto

Direktlänk till inlägg 11 januari 2011

foton

Av Maria Selberg - 11 januari 2011 15:53

                            

 
 
s'

s'

11 januari 2011 17:17

Hejsan, jätte fina bilder!
Undrar en sak, du vet på dina bilder så står det ditt namn och sånt på alla bilder ju, undrar hur du har gjort det? Har du gjort det en och en, eller finns det lättare sätt att göra allt på en gång? Är det någonting man fixar på kameran eller?
Tacksam för svar, ha det fint! (:

http://sihenaz.bloggplatsen.se

Maria Selberg

12 januari 2011 08:06

Kul att du tittade in på min blogg. Jag har bara redigerat bilderna här på bloggplatsen, och då en och en. Det finns ju lättare och andra sätt också.. Har precis börjat här så jag är inte så haj på alla funktioner och så, men med tiden så lär man kanske sig?! Ha det så bra du med, och välkommen tillbaka!

 
Corina

Corina

12 januari 2011 07:34

Gammal skåpmat ser jag :) Men bilderna är fina.Har du testat att göra egen vattenstämpel i elements ? Blir rätt läckert faktiskt ....fast jag tror du har kvar min bok fortfarande så jag kan inte göra det :)

http://corina.bloggplatsen.se

Maria Selberg

12 januari 2011 08:03

Jag håller på att uppdatera bilderna, men många är gamla (från Zoomin) + några ny-gamla som jag inte har lagt upp där. Passar på att leka mig fram och se vad som händer på denna sida. Jag har inte tillgång till elements här men hemma, så det får duga med den vattenstämpel som finns här under redigeringen. Och ja, jag har kvar din bok, har haft lite för lite tid att bråka med all info på elements för att ha lärt mig den, men om du behöver den så säg bara till så lämnar jag igen den. Jag får väl låna den sen om inte annat.. kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Selberg - 2 januari 2015 21:33


Tydligen ett av dom längsta vinterdvalorna någonsin. Ser att jag tydligen har sovit i över ett år..    nytt år är det dock. Samma sorts vinter som förra verkar det bli. Skridskor och spark blir förmodligen det mest använda "fordonen" även detta ...

Av Maria Selberg - 28 december 2013 21:16

när man har roligt...   vipps så har flera månader gått utan man varken klarat av att lägga ut några bilder ett litet textinlägg här på bloggen. Jag kan ju iallafall- till mitt försvar- säga att kameran har varit på annan ort samt även flera obje...

Av Maria Selberg - 23 augusti 2013 07:11

En arbetsvecka har gått, och äntligen är det fredag och en härlig helg väntar. Suttit med ett gäng bilder i photoshop och mixtrat lite den senaste veckan, men allt går så långsamt...  Man hinner inte så mycket när man bara hinner dutta en halv timme ...

Av Maria Selberg - 21 augusti 2013 14:18

  (Klicka på de små bilderna för att se dom i större format)                                 ...

Av Maria Selberg - 21 augusti 2013 07:55


 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

fotogalleri

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards