mariafoto

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Maria Selberg - 10 februari 2011 09:33

Är hemma i dag igen. Felicia är på bättringsvägen men hade lite, lite feber i går, så i morgon är hon nog pigg och kry igen. Har inte hunnit blogga något på flera dagar, och inte varit någon bra bloggvän alls, Har mycket att gå igenom, för jag antar att ni har bloggat som vanligt. Det är konstigt vad lite man hinner när man är hemma?! Städa, skrubba, tvätta, laga mat, och vipps så var den dagen slut.. Tänkte vara duktig och gå igenom lite bilder också, men det har det inte funnits tid för heller. Så därför tror jag att jag måste börja prioritera.. Så nu ett tag så måste jag verkligen fixa i galleriet på hemsidan. Så ha överseende med mitt minimala bloggande och dåliga "hälsa på och kommentera" på era hemsidor och bloggar. Jag har inte glömt er och jag hoppas att mitt "kaos" snart är uppstädat.


Kramar 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

fotogalleri

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards