mariafoto

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Maria Selberg - 16 februari 2011 08:56

Onsdag och fortfarande ganska så kyligt ute.. Friskt kan man uttrycka sig.

Tog mig ut på en liten promenad i går kväll för det var "bara" -19. Det kändes bra. Jag har ju varit ganska så flitig med promenader på sistone och det har faktiskt gjort verkan. Sakta men säkert går vikten neråt, nu är det bara 4 kg kvar till min idealvikt. Inga stora förändringar, utan bara lite mer motion. Vilket passar mig bra. Sen blir man ju så mycket piggare också, vilket kanske beror på att lite vårkänslor har börjat infinna sig i min kropp och motionen så klart. Ska försöka hålla i detta nu så jag kan orka med någon längre fjällvandring till sommaren. Snart blir det att utöka promenaderna med lite tyngre packning också så inte ryggen skriker i från när det är dax för den riktiga utmaningen.


Sen till en annan utmaning. Fotograferade min granne Emma i fredags. Rätt så nöjd blev jag med slutresultatet. Förbättringar kan man alltid göra och pratade med "fotomodellen" i går- så fler övningar lär det bli. Ska testa med ett annat objektiv nästa gång och se om skillnaden blir till det bättre. Är tacksam för alla kommentarer som ni ger mig, ris och ros. Utan utomståendes syn på fotona så kan man ju aldrig bli bättre och det är ju faktiskt det jag vill bli- och har tänkt!

Så fortsätt att kommentera! Det gör mig bättre- kanske?!


Ha en trevlig Onsdag och passa på att njuta av det lilla som är kvar av denna vinter!



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

fotogalleri

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards