mariafoto

Direktlänk till inlägg 2 mars 2011

Vackra skådespel

Av Maria Selberg - 2 mars 2011 07:50

Underbar kväll i går! Skulle ut och promenera men kom av mig och hämtade stativet och kameran istället.



             


Ganska vackert va???


Promenaden blev av tillslut, dock lite senare och lite kortare än vanligt.. Man måste ju passa på att fota när tillfälle ges.


Hoppas ni får/har en bra Onsdag!




 
 
Håkan

Håkan

2 mars 2011 09:14

Här kan vi snacka om att vara avis. Fantastiskt!

http://kemimannen.wordpress.com

Maria Selberg

2 mars 2011 09:22

Tack! Det var magiskt på himlen i går..

 
Lena

Lena

2 mars 2011 09:53

Å så himla vackert,jättefint!
Kram Maria.

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

Maria Selberg

2 mars 2011 10:01

Tackar! kram tillbaks

 
carina

carina

2 mars 2011 11:45

Hur har du ställt in kameran? Är sugen på att prova själv om jag får tillfälle.

http://cananpysslar.blogspot.com

Maria Selberg

2 mars 2011 11:55

stativ, lååång slutar tid... kramar

 
Spanaren

Spanaren

2 mars 2011 13:36

Norrsken och fina bilder *impad* Om du skär bort lite på den sista bilden (den ljusare snön) så blir bilden ännu mera magisk i mina ögon. Fast ibland så vill man inte röra sina vackra bilder så ... Var du mallig och låt Håkan, jag och alla andra vara avundsjuka :-)
/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Maria Selberg

2 mars 2011 14:46

Ska testa det. Tack för kommentaren! kramar

 
Babsan /Cats

Babsan /Cats

2 mars 2011 15:51

Mästerlig bild. Hur bar du dig åt för att få Norrskenet grönt?? Jag trodde det var rödfärgat.
Här har vi aldrig norrsken. Kul att vi får se dessa bilder.

http://weismann.zoomin.se

Maria Selberg

2 mars 2011 17:16

i går var det grönfärgat, men det kan ju skifta ordentligt i alla möjliga färger. kramar

 
micke

micke

2 mars 2011 18:00

Tur att du vände in och hämtade utrustningen :-)
Kanon fina bilder underbart att skåda och se.
Gillar dem alla , men speciellt den sista när du fick med även gaveln på huset så fint.
mvh micke

http://diarullen.bloggplatsen.se

Maria Selberg

2 mars 2011 20:29

Tackar!!! Har aldrig fått chansen att fota norrsken förut, så det var väldigt roligt. Hoppas på fler gånger. Ha det så bra och tack för kommentaren.

 
Carola

Carola

3 mars 2011 10:07

*wow* det va vackert!!! :)
Kram

http://www.123minsida.se/fotofixfritid

Maria Selberg

3 mars 2011 10:23

Tack!

 
Ingen bild

Berit Gabrielsson

4 mars 2011 09:59

Hej Maria, vill bara säga hej och att dina bilder
är ljuvliga. Jag är liksom de flesta andra mycket förtjust i norrsken. Jag brukar beskriva det som att " norrskensgudinan dansar på himlen ".Men överhuvud taget är din fotokonst jättefin. Vad månde komma framöver : )? Mer !
Kram / Berit

Maria Selberg

4 mars 2011 10:34

Tack så hemskt mycket för dina värmande ord! Man lär sig något nytt varje dag och det är så roligt. Tack för ditt brev också. Jag svarar på det här framöver.. har inte glömt bort dig.. kramar

 
skrivmoster

skrivmoster

5 mars 2011 10:39

Jag är så "impad" av de fina bilderna och önskar att jag fått se det i verkligheten också!
Tack till dej!
Kram

http://www,skrivmoster.bloggplatsen.se

 
Mib

Mib

8 mars 2011 19:13

Ja vilken tur att du valde att gå hem och hämta stativ och plåta för annars hade man ju inte fått se det där. Jättesnyggt.

http://mibfilosoferar.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Selberg - 2 januari 2015 21:33


Tydligen ett av dom längsta vinterdvalorna någonsin. Ser att jag tydligen har sovit i över ett år..    nytt år är det dock. Samma sorts vinter som förra verkar det bli. Skridskor och spark blir förmodligen det mest använda "fordonen" även detta ...

Av Maria Selberg - 28 december 2013 21:16

när man har roligt...   vipps så har flera månader gått utan man varken klarat av att lägga ut några bilder ett litet textinlägg här på bloggen. Jag kan ju iallafall- till mitt försvar- säga att kameran har varit på annan ort samt även flera obje...

Av Maria Selberg - 23 augusti 2013 07:11

En arbetsvecka har gått, och äntligen är det fredag och en härlig helg väntar. Suttit med ett gäng bilder i photoshop och mixtrat lite den senaste veckan, men allt går så långsamt...  Man hinner inte så mycket när man bara hinner dutta en halv timme ...

Av Maria Selberg - 21 augusti 2013 14:18

  (Klicka på de små bilderna för att se dom i större format)                                 ...

Av Maria Selberg - 21 augusti 2013 07:55


 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

fotogalleri

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards