mariafoto

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Maria Selberg - 4 mars 2011 07:40

   Impulsmajan och hennes make fick en liten, eller en jättestor längtan att åka upp till fjälls. Tanken var att vi skulle åka med grannen Corina och hennes familj nästa vecka, men eftersom det blev svårt med ledighet för både mig och gubben så fick vi lägga ner den planen. Men stugan "våran" var ledig i helgen, så då måste man ju bara passa på.

Lite halvstressigt blev det. Packa och försöka ordna med allt det praktiska i går kväll, för att också komma på att bilen behöver ju nya bromsar ....

Lite småstruligt men nu känns det som om det har ordnat till sig- hyffsat. Äldsta jäntan fick med sig en kompis också, på så kort varsel, det tycker jag var lite kul faktiskt. Dom får ta bussen dit, för alla ryms ju inte i bilen.

  

Det ska bli jätte härligt med lite miljöombyte.. Sitta i grillstugan och bara njuta av utsikten och lugnet på kvällen och ut i backarna på dagarna. Kameran ska med också, kanske man kan få det stora nöjet att få se något mer av Norrsken som är såå fruktansvärt vackert där uppe, det riktigt sprakar i luften!


Hoppas att alla ni får en härlig helg, för det har jag tänkt att ha. Och så ska jag försöka leverera fina bilder från helgen!


Tjohej!




Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

fotogalleri

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards