mariafoto

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Maria Selberg - 14 mars 2011 15:17

En helt underbar helg har det varit. Solsken och plusgrader- kan det bli bättre?  

          


Grannen Corina svängde förbi på fredagkvällen, och då blev det som vanligt ngr glas rött och en massa skitsnack. Man börjar längta lite smått tills man kan sitta ute på altanen faktiskt. Så jag kände på lördagen att jag behövde hjälpa snösmältningen på traven lite, och började febrilt skotta. Det var "lite" snö som hade samlat sig där. Takras och för mycket skugga gjorde ju inte saken lättare. Tur att man är tjurig för nu är det mesta bortskottat.

Då får man bara hoppas att detta underbara vårväder fortsätter också..


Lördagkvällen hölls till hos min minsta lillasyster och hennes karl. Helt magiskt underbar mat och trevligt sällskap. Sen var det ju en katt som var en riktig linslus också.   Urtrevlig helg som avslutades med grillad fläskfile och hemmagjord bearnaisesås på söndagkvällen.

Toppen!


Ikväll ska jag följa med tjejerna mina till en fotograf. Då kanske jag kan få lite tips och ideer också. Ska bli lite kul..


Ha en trevlig Måndag allihppa!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

fotogalleri

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards