mariafoto

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Maria Selberg - 15 mars 2011 09:48

Vart tog Vägen vägen???

    

Detta var det som mötte mig när jag efter en lång arbetsdag ville hem. Halvstressad och trött, var det bara att försöka vända på den otroligt breda vägen och helst inte köra fast. Fullfart tillbaka och hitta någon bra "parkeringsplats" och sen en liten promenad i djupsnön så var man äntligen hemma.

Ibland har det sina nackdelar att bo på "öppna landskap"..


Efter middagen åkte jag och brudarna iväg på "modell för en dag". Tanken var att jag bara skulle följa med som stöd och betalare, men det slutade med att jag också var med. Lite fel klädsel kan man tycka.. men jag tycker att vandrarkänger, fleecetröja, pannband och goretexbyxor passar förträffligt!!!




                


Väldigt roligt och väldigt sent blev det. Tjejerna var urduktiga! Och dom hade dessutom kanske lite mer passande klädsel än deras "bekväma" morsa..


Ha en bra Tisdag!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

fotogalleri

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards