mariafoto

Alla inlägg den 31 mars 2011

hmm

Av Maria Selberg - 31 mars 2011 12:36

Jag hade lite fel i förra inlägget. Det var ju inte orrhönor som jag fotat, utan Järpen.

Tack kemimannen!. Nu fick jag ju en ny art i mitt fågelalbum.

                              


Det enda som jag tyckte var lite konstigt var att en av dom lät som en orre, kan dom ha samsat om trädet och maten kanske?? Dom kanske rent av var lite vänner.... ?!

Vackert och roligt var det iallafall att både få chansen att se och fota.


Var på afterwork i gårkväll med arbetskollegor och kunder. Väldigt roligt. Såg på Sverige-Lettland live i ishallen i Umeå. Lite god mat och dryck före så klart. Trevlig kväll som inte blev allt för sen som tur var.


Alla mina planer på införskaffning av lite nya fotoprylar verkar få vänta på sig en stund. Tydligen så måste Äldsta jäntan och Gubben ha nya cyklar! Krasch, där sprack den drömmen...åtminstone ett tag.


Ha en bra dag!






Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

fotogalleri

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards