mariafoto

Direktlänk till inlägg 9 september 2011

Fjällen igen..

Av Maria Selberg - 9 september 2011 10:31

Jag, barnen och Ronja (hunden) åker till fjällen nu igen.. Det börjar nästan bli en vana varje helg-känns det som.  Gubben får stanna hemma den här gången...

Är ganska så laddad. Hoppas bara att de riktiga höstfärgerna har börjat visa sig där- för då är det nog inget som kan slå fjällvärlden i snygghet!

Återkommer efter helgen med förhoppningsvis lite läckra bilder!

Önskar er alla en härlig fredag och en minst lika underbar helg!

 

 
 
Corina

Corina

9 september 2011 11:22

Trevlig helg !
Har inte barnen match i helgen ?

http://corina.bloggplatsen.se

Maria Selberg

9 september 2011 12:23

jo, barnen har match, men dom får nog lov att "skolka" från den.. om vi inte hinner hem i tid vill säga.. Men gubben ska ju dit iallafall.. kram

 
fjällripan

fjällripan

9 september 2011 11:52

Ha det så trevligt! Ser fram emot fina fjällbilder! Hoppas ni får fint väder också :)

http://susannelindsfoto.blogspot.com

Maria Selberg

9 september 2011 12:08

tackar! :)

 
Corina

Corina

9 september 2011 13:34

Jag hoppas verkligen ni hinner hem för alla spelare behövs ju faktiskt......tycker det har blivit lite mycket sånt i laget överlag. Lite trist då det blir tungt och till slut ger alla upp, kommer att sluta med att vi inte har något lag är jag rädd.
Hoppas vädret bättrar på sig trotts allt,just nu är det ju inte det bästa om man säger så :) Jag vill ut å fota men det regnar ju hela tiden.....morr :(

http://corina.bloggplatsen.se

Maria Selberg

9 september 2011 15:12

Det ju faktiskt första gången som någon av mina barn isåfall är borta från någon match så.. Plus att det gick ju bra när Alma var borta så då borde det ju rent krasst gå bra nu med.. Sen håller jag med dig om att alla spelare behövs, men man kan inte styra HELA ens liv efter fotbollen.. Det är ju trots allt inte Landslaget dom spelar i- än!
Ta med ett paraply och fota lite macro- skit kul! och sen blir det ju väldigt fina effekter med regndropparna.. "Det finns inget dåligt väder- bara dåliga kläder"..

KRAMAR

 
Corina

Corina

9 september 2011 15:17

Måste få fråga, har du koll på busstider å sånt för jag kan inte läsa tabellen ens, begriper inte ett piss :( För visst borde dom kunna ta sig hem om dom slutar tidigt en dag ? Hjälp !!!!

http://corina.bloggplatsen.se

Maria Selberg

9 september 2011 15:39

Kan upplysa dig om att vi bor på "fel" sida när det gäller bussar från stan.. Det är bara den där skolbussen som verkar gå på våran sida... :( Piss om man får säga så..
Jag kan ha fel men så tyder jag den, och Sanna har sagt att det går ingen förbi östra sidan tidigar..
kram

 
Corina

Corina

9 september 2011 15:52

Nog är det väl själva f** att man ska straffas för att man väljer att bo i paradiset.....dagarna är väl nog långa för dom som det är kan man tycka....

http://corina.bloggplatsen.se

Maria Selberg

12 september 2011 07:29

håller med dig.. Hörde mig för med Sanna och hon sa att det går taxianslutning på östra sidan.. Men hur hon har fått fram det vet jag inte...??

KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Selberg - 2 januari 2015 21:33


Tydligen ett av dom längsta vinterdvalorna någonsin. Ser att jag tydligen har sovit i över ett år..    nytt år är det dock. Samma sorts vinter som förra verkar det bli. Skridskor och spark blir förmodligen det mest använda "fordonen" även detta ...

Av Maria Selberg - 28 december 2013 21:16

när man har roligt...   vipps så har flera månader gått utan man varken klarat av att lägga ut några bilder ett litet textinlägg här på bloggen. Jag kan ju iallafall- till mitt försvar- säga att kameran har varit på annan ort samt även flera obje...

Av Maria Selberg - 23 augusti 2013 07:11

En arbetsvecka har gått, och äntligen är det fredag och en härlig helg väntar. Suttit med ett gäng bilder i photoshop och mixtrat lite den senaste veckan, men allt går så långsamt...  Man hinner inte så mycket när man bara hinner dutta en halv timme ...

Av Maria Selberg - 21 augusti 2013 14:18

  (Klicka på de små bilderna för att se dom i större format)                                 ...

Av Maria Selberg - 21 augusti 2013 07:55


 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

fotogalleri

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards