mariafoto

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Maria Selberg - 9 januari 2012 13:03

God fortsättning på det nya året allihopa!!


Känns riktigt bra att få börja om från ruta 1 igen- liksom vända blad.. Denna höst/vinter har varit alldeles för lång och mörk för min smak.

  

ovan:en riktig kvällsbild från förra vintern under en kvällspromenad, samt den nedre från fjolårets mästerverk- norrskenet över Långviken!!

    


Tillbringade nyårsaftonen med goda vänner och fantastisk mat- precis som det ska vara! Drog sen upp till fjällen med familjen för lite lugn start på det nya! Kunna riktigt rå om varandra och utan stressig vardag.

Bloggen har varit i riktig vinterdvala en bra stund nu- vet inte riktigt varför- men lusten har liksom inte fallit in. Fotat har jag gjort visserligen men inte i den grad som jag skulle vilja..

Mitt nya macro objektiv har jag fotat/lekt lite med, och mer lär det nog bli... Fotostudion har fått vila ngr veckor, men det blir nog nya tag nu då jag måste testa 28-75/2,8 objektivet som damp ner i brevlådan häromdagen!


Vi går ju mot ljusare tider och då blir det automatiskt mer fotograferande.. LÄNGTAR!!


Kalendern 2012 fotoåret som passerat

 

JANUARI

 

  FEBRUARI 

   

MARS

   

APRIL

   

MAJ

   

JUNI

   

 

JULI

   

AUGUSTI

   

SEPTEMBER

   

OKTOBER

   

NOVEMBER

   

DECEMBER

                                                 

Med dessa bilder önskar jag er en bra Måndag!!


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

fotogalleri

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards