mariafoto

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Maria Selberg - 16 januari 2012 13:10

Detta var vad som väntade mig när jag skulle hem i fredags..  Vägen totalt igendrevad och där satt jag!!



 


Tack och lov så finns det hjälpsamma grannar- och sen att vissa har traktor underlättar ju något fruktansvärt..

Tog mig hem till slut och äntligen så fick helgkänslan infinna sig.


Arg så man kunde exploder..

 

..men efter god mat och dryck var det glömt att man hade tillbringat en timme i snön till ingen nytta..


Fortsatt att försöka hitta igen huset har jag pysslat med lite så där lagomt i helgen.. Mest flyttat sakerna runt.. hmm, en annan dag kanske :)


Inhandlat ett par nya skridskor, hockeyhjälm och ett par täckbyxor till mellanjäntan under lördagen. Gick väldigt enkelt och ganska smärtfritt- Hon vet vad hon vill ha och då är det bara att bege sig dit och öppna börsen- precis som det ska vara!


Tulpanens dag var det tydligen i Söndags- men jag föredrar rosor.

       

Slutligen så önskar jag er en trevlig Måndag!







Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

fotogalleri

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards