mariafoto

Alla inlägg den 26 april 2011

Av Maria Selberg - 26 april 2011 14:59

Jaha, fort gick denna påskhelg. Helt underbart väder hade vi, hela helgen!


 

Solen sken, mycket snö i backarna, en hel del god mat och dryck, man hade verkligen ingenting att klaga på.

           Två hela dagar i slalomens tecken. Musklerna var som spagetti efter dagens slut. Och det visade sig på ett sånt där ont sätt. Mitt knä fick sig en härlig vridning och sen var det slutåkt för min del. Stapplade hem och satte mig i solstolen. Lagt kort ligger, för där fick jag vara sen. Knäet var stort som en fotboll, eller åtminstone som en liten sådan. Men någon större nöd gick det inte på mig, man fick ju en massa uppassning. Sen när Söndagen kom så skulle vi ta oss upp på en fjälltopp till fots var det tänkt.   Då fick inte jag följa med  , eller egentligen var det var ingen som ville dra mig upp på kälke....

Somnade i solstolen, UTAN solskyddsfaktor.. Det var ingen bra ide´.. Tomatfärgad näsa är ganska nära sanningen...


Hade hunnit med att fota lite före min knäkrasch, som tur var. För på söndagen när jag "hade" egen tid, så kunde jag inte mer än sätta mig upp i bästa fall. Så variationerna på de bilderna var inte många.       nyrasad lavin! Djudet var enormt. Tur att man var på säker mark.                                    

Middag/kvälls underhållning fick vi varje kväll.   Och nu är det bara att börja planera nästa resa.. För dit vill jag igen, och det väldigt snart. Lugn och ro för själen- det är fjällen det!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

fotogalleri

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards