mariafoto

Alla inlägg under december 2013

Av Maria Selberg - 28 december 2013 21:16

när man har roligt...


vipps så har flera månader gått utan man varken klarat av att lägga ut några bilder ett litet textinlägg här på bloggen. Jag kan ju iallafall- till mitt försvar- säga att kameran har varit på annan ort samt även flera objekiv i några veckor. Men varken orken eller motivationen har infunnit sig så allt annat är egentligen bara undanflykter...  

Numer så jobbar jag på annan ort, nämligen Skellefteå och ska vara där i några månader framöver. Ett väldigt givande och utvecklande arbete som jag trivs som fisken i vattnet med. Det som är lite betungande är väl kanske just pendlandet, men det är ju tur att bussarna går, för där finns ju alla bekvämligheter som internet och härliga stolar och fruktansvärt mycket lugn och ro- precis vad man behöver kl fem på morgonen :)

Julen har inte passerat obemärkt förbi, och som vanligt så fick man träffa tomten och alla barn fick julklappar så de blev nöjda och glada, även jag :) Snart är det även nyårsfirande som ska avverkas och troligen blir det tillsammans med grannarna, om dom nu inte blivit less på oss innan dess.....


 

   

   

Med dessa nya bilder och lilla livstecken från mig så önskar jag er en helt fantastiskt trevlig Lördagkväll och ett Gott Nytt År!



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

fotogalleri

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards